Bestilling- og betaling av strenging må gjøres på forhånd. Strenging av racket er kun tilgjengelig for deg som er medlem og har nøkkelbrikke.

Kode til låsen får du i ordrebekreftelsen etter at du har bestilt og betalt for strenging

Den beste strengespenningen for de fleste spillere ligger normalt mellom 22 og 24 kg. En løsere (lavere) strengespenning gir mer kraft, mens en strammere strengespenning gir bedre kontroll. Nybegynnere vil sannsynligvis ønske mer kontroll, og foretrekker derfor en strammere strengespenning til å begynne med.

Om du ikke velger en strengespenning/vekt vil vi velge 22 kg for deg. Du kan også ta kontakt med vår klubbstrenger Jon Philip Solem på 98043628 for å få råd om hvilken vekt du bør velge.

1. Velg og betal for type strenging som du ønsker. Du kan bestille flere av gangen, men kun en racket for hver ordre.
  2. Etter at du har betalt for strenging får du en e-post som bekrefter bestillingen. Den inneholder et ordrenummer.
  3. Merk din racket med ordrenummer fra bestillingen. Vi anbefaler post-it lapp med tape
  4. Legg racketen i skap i klubbhuset merket med «Strenging». Kode til låsen får du i ordrebekreftelsen
  5. Når racket er klar for henting, vil du få en e-post om at din ordre er Fullført. Du kan hente den i samme skap som du leverte.

Normalt tar det 2-3 dager fra du leverer til racketen er ferdig strenget.