Normalt vil ditt medlemskap fornyes automatisk. Det forutsetter at du har et gyldig bankkort lagret i Matchi. Gå til din Matchi-profil for å sjekke status eller legge inn nytt bankkort under “Lagret betalingsmåte”. Se også Er det trygt å lagre betalingskort i Matchi?

Vi sender også ut påminnelser via e-post til deg som ikke har fornyet ditt medlemskap.

Etter ca 1 måned etter at medlemskapet har blitt fornyet, men ikke betalt, sender vi ut faktura for ditt medlemskap. Når det har blitt sendt ut faktura, kan du ikke lenger fornye ditt medlemskap via Matchi. Du må derfor bruke faktura som du har mottatt via eFaktura eller e-post. Husk å bruke riktig KID slik at betaling av ditt medlemskap blir registreret korrekt. Medlemskapet blir oppdatert så snart vi har registrert innbetaling i vårt regnskapssystem og Matchi.

Om du nylig har fått e-post om at ditt medlemskap må fornyes, kan du gjøre dette i Matchi under forestående betalinger. Om du ikke ser noe under forestående betalinger, skyldes det mest sannsynlig at det har gått for lang tid siden ditt medlemskap ble fornyet og det har blitt sendt en faktura som du må bruke for å betale for ditt medlemskap.


Velg “Fullfør betaling” og “Betal for medlemskap”
Har du familiemedlemskap, velg “Betal for hele familien”. Husk at det kun er kontaktperson for familiemedlemskapet som betale. Om du ønsker å legge til flere medlemmer eller å redigere hvem som er med velger du “Rediger medlemskap og betal” Det er ikke selv mulig å fjerne medlemmer eller endre kontaktperson. Ta kontakt med oss på post@stk.no for hjelp til å gjøre dette.
Sjekk at medlemskapet er korrekt, om du har behov for å endre til et annet medlemskap må du avbryte og velge “rediger medlemskap og betal”. Trykk “NESTE”
Ved betaling av familiemedlemskap vil Matchi summere betaling for alle medlemmer. Summen vil aldri overstige makspris for familiemedlemskap. Se vår prisliste for mer info.
Fullfør betaling av medlemskap
Ved betaling av familiemedlemskap vil det kun vises medlemskap til kontaktperson. Sjekk at maksprisen for familiemedlemskap er riktig summert. Se vår prisliste for mer info.

Betaling av medlemskap må gjøres via Matchi. Om du ikke har en Matchi-bruker fra før må du opprette det. Om du skal betale for medlemskap for barn som ikke er en del av et familiemedlemskap (individuelt medlemskap), må barnet ha sin egen Matchi-bruker.

Se også ofte stilte spørsmål om medlemskap.

Priser

Se vår prisliste for priser og hvilke type medlemskap du kan kjøpe.

Medlemsfordeler

  • Reduserte priser på baneleie inne i hallen
  • Gratis spill på utebaner
  • Tilgang til garderober i klubbhuset
  • Tilgang til å kjøpe verdikort
  • Tilgang til å delta i klubbarrangementer
  • Deltagelse på tennisskolen
  • Medlemspriser og ekslusive tilbud

Regler for medlemskap

  1. Medlemskapet kan ikke overdras til andre personer
  2. Medlemskapet refunderes ikke
  3. Medlemskap er gyldig 12 mnd. fra kjøpsdato
  4. Medlemskap er kun gyldig når det er betalt. Det betyr at om du ikke har betalt ditt medlemskap, vil du ikke kunne få medlemspriser på baneleie.
  5. Betaling av nytt medlemskap må gjøres via online betaling eller via faktura. Om du ønsker faktura for et nytt medlemskap, må du be om dette ved å sende en henvendelse via e-post. Ved fakturering av medlemskap tilkommer det et administrasjonsgebyr
  6. Medlemskap i idrettslag som er tilsluttet Norges Idrettsforbund fornyes automatisk når det går ut på dato. Det forutsetter at du har et gyldig bankkort lagret i Matchi og at du har godkjent automatisk fornying når du betalte for ditt medlemskap. Om man ikke ønsker å være medlem lenger, må man aktivt gi beskjed om dette. Se NIFs lov § 10-6. Utmelding – Tap /fratakelse av medlemskap i idrettslag Etter ca 1 måned etter at medlemskapet har blitt fornyet, men ikke betalt, sender vi ut faktura for ditt medlemskap. Når du har mottatt faktura for betaling av medlemskap, kan det ikke lenger betales online via Matchi før neste gang medlemskapet forfaller. Ved fakturering av medlemskap tilkommer det et administrasjonsgebyr
  7. Det er et krav om at alle individuelle medlemmer (ikke familiemedlemskap) må ha sin egen unike e-postadresse. Det er ikke mulig å registrere to Matchi-profiler/medlemskap med samme e-postadresse. Om du er foresatt for et barn som skal ha individuelt medlemskap og ikke har egen e-postadresse, må du derfor opprette det for de før du betaler medlemskap

Typer medlemskap

Alle medlemskap har en varighet på 12 mnd. fra kjøpsdato (dato til dato)

Barn: 0-12 år
Junior/student: 13-25 år
Senior: 26 år og eldre
Familie: 2 voksne og 2 barn/junior/student med samme folkeregistrerte adresse

Ofte stilte spørsmål

Medlemskap

For deg som har en Matchi-profil

Logg inn på din Matchi-profil i en nettleser på PC eller telefon. Merk at dette ikke fungerer i appen. Aktiver kobling mot minidrett.no (“Knytt til Sport ID”). Se også instruksjoner for hvordan du gjør dette.

For deg som har et familiemedlemskap og har familiemedlemmer uten Matchi-profil

Logg deg inn i minidrett.no med e-post som er registrert som kontaktperson for familiemedlemskapet. Om du er usikker på hvem dette er, ta kontakt med oss.

Sjekk at alle som er med i ditt familiemedlemskap er registrert som familiemedlemmer i menyen “Velg familiemedlem”. Om det mangler familiemedlemmer, må du registrere dem som et nytt familiemedlem.

Trykk “Legg til familiemedlem”

Registrer familiemedlemmer ved å legge inn navn og fødselsnummer. Se også hvorfor må jeg oppgi fødselsnummer når jeg bekrefter mitt medlemskap?

Du ser status på ditt medlemskap i Matchi Appen. Gå til “Profil”. Om du ikke har betalt ditt medlemskap står det “inaktiv”. Om du ikke har betalt for ditt medlemskap velger du “Gå til betaling”. Kjøp et nytt medlemskap om det ikke er noe registrert.

Betaling av medlemskap gjøres enklest online via Matchi. Om du ønsker å betale med faktura i din nettbank må du be om å få tilsendt faktura ved å sende en henvendelse til post@sandefjordtk.no. Det tilkommer et ekstra administrasjonsgebyr på kr 75,- ved betaling av medlemskap via faktura.

Kan jeg overføre penger direkte til bankkonto for betaling av medlemskap uten å betale gebyrer?

Du kan ikke betale medlemskap via nettbank uten at du har fått en faktura med KID nummer som referanse. Se Utfyllende regler for registrering av medlemsopplysninger og rapportering til NIF 2.2 Opplysninger knyttet til medlemskapet Fakturering og betaling skal gjennomføres som en identifiserbar betalingstransaksjon via medlemssystem som nevnt i pkt. 1.1, og kan derfor ikke skje manuelt eller i system som ikke er integrert med slikt medlemssystem.

Du kan velge å betale medlemskap kostnadsfritt via Matchi, eller du kan betale etter å ha mottatt en faktura fra oss. Ved fakturering av medlemskap påløper det et administrasjonsgebyr på kr 75,- Dette dekker de utgiftene vi har for å fakturere medlemskap:

kr 49,- Matchi – Generering av faktura
kr 4,- Tripletex – Sende eFaktura fra Tripletex
kr 4,- Tripletex – Innbetaling med KID-nummer på faktura fra Tripletex
kr 18,- Lisensavgifter og bankgebyrer

Normalt vil ditt medlemskap fornyes automatisk. Det forutsetter at du har et gyldig bankkort lagret i Matchi. Gå til din Matchi-profil for å sjekke status eller legge inn nytt bankkort under “Lagret betalingsmåte”. Se også Er det trygt å lagre betalingskort i Matchi?

Vi sender også ut påminnelser via e-post til deg som ikke har fornyet ditt medlemskap.

Etter ca 1 måned etter at medlemskapet har blitt fornyet, men ikke betalt, sender vi ut faktura for ditt medlemskap. Når det har blitt sendt ut faktura, kan du ikke lenger fornye ditt medlemskap via Matchi. Du må derfor bruke faktura som du har mottatt via eFaktura eller e-post. Husk å bruke riktig KID slik at betaling av ditt medlemskap blir registreret korrekt. Medlemskapet blir oppdatert så snart vi har registrert innbetaling i vårt regnskapssystem og Matchi.

Om du nylig har fått e-post om at ditt medlemskap må fornyes, kan du gjøre dette i Matchi under forestående betalinger. Om du ikke ser noe under forestående betalinger, skyldes det mest sannsynlig at det har gått for lang tid siden ditt medlemskap ble fornyet og det har blitt sendt en faktura som du må bruke for å betale for ditt medlemskap.


Velg “Fullfør betaling” og “Betal for medlemskap”
Har du familiemedlemskap, velg “Betal for hele familien”. Husk at det kun er kontaktperson for familiemedlemskapet som betale. Om du ønsker å legge til flere medlemmer eller å redigere hvem som er med velger du “Rediger medlemskap og betal” Det er ikke selv mulig å fjerne medlemmer eller endre kontaktperson. Ta kontakt med oss på post@stk.no for hjelp til å gjøre dette.
Sjekk at medlemskapet er korrekt, om du har behov for å endre til et annet medlemskap må du avbryte og velge “rediger medlemskap og betal”. Trykk “NESTE”
Ved betaling av familiemedlemskap vil Matchi summere betaling for alle medlemmer. Summen vil aldri overstige makspris for familiemedlemskap. Se vår prisliste for mer info.
Fullfør betaling av medlemskap
Ved betaling av familiemedlemskap vil det kun vises medlemskap til kontaktperson. Sjekk at maksprisen for familiemedlemskap er riktig summert. Se vår prisliste for mer info.

Sandefjord Tennisklubb kan tilby 2 ulike støtteordninger for betaling av treningsavgift og medlemskap:

Fritidskortet

Fritidskortet er et samarbeid mellom private aktører, Sandefjord kommune og NAV. Ordningen skal sikre at barn og unge fra familier med svak økonomi får bedre muligheter til å delta i kultur- og fritidsaktiviteter.

Fritidskortet kan tildeles barn og unge i alderen 2 -18 år i familier med svak økonomi. Sandefjord kommune er ansvarlig for utdeling, og det vil bli tildelt ett kort pr. barn/ungdom. Det vurderes hvor mange kort familien får, men familier med flere barn kan tildeles flere kort.

  • Vi godtar ikke Fritidskort fra andre kommuner enn Sandefjord Kommune.
  • Vi tilbyr ikke bistand med å søke om støtte til fritidskort eller andre støtteordninger. Ta kontakt med Sandefjord kommune via e-post fritidskort@sandefjord.kommune.no for mer informasjon eller hjelp til å søke.
  • Fritidskort kan bare brukes for å betale for hele treningsavgift for et helt semester. Vi tilbyr ikke delbetalinger av treningsavgift (pr. mnd) med fritidskort.
  • Fritidskort kan bare brukes for å betale medlemskap med perioder som er tilgjengelig.

Hvordan søke om betaling av treningsavgift og medlemskap i Sandefjord Tennisklubb med Fritidskortet:

  1. Søk om fritidskort hos Sandefjord Kommune.
  2. Når du har fått innvilget fritidskort, registrerer ditt barn for trening i Spond
  3. Ved tildeling av plass på en treningsgruppe, vil du motta en faktura fra oss.

Hvordan betale faktura i Friskus:

  1. Logg deg inn på din profil i sandefjord.friskus.com og velg “betale regning fra arrangør”.
  2. Søk etter arrangør og velg “Sandefjord Tennisklubb”
  3. Bekreft bankkontonummer i “Stemmer kontonummer med kontonummer på din faktura”
  4. Fyll inn info:
    – Velg riktig fritidskonto/barn
    – Registrer KID som står på faktura som du har fått fra oss
    – Registrer totalbeløp på faktura
    – Bekreft

Har du spørsmål om betaling med fritidskort? Ta kontakt med fritidskort@sandefjord.kommune.no

Solidaritetsfondet

Solidaritetsfondet er et fond som mottar tilskudd fra Sandefjord Idrettsråd. Tilskudd gis til søkere hvor tilskudd fra Fritidskortet ikke dekker kostnadene for trening, medlemskap eller nødvending utstyr.

Sandefjord Tennisklubb skal etter beste evne tilrettelegge for et variert trenings- og konkurransetilbud parallelt med at klubben skal fremstå som en sosial arena for samtlige involverte og interesserte – en aktiv breddeklubb!​

Betaling av medlemskap må gjøres via Matchi. Om du ikke har en Matchi-bruker fra før må du opprette det. Om du skal betale for medlemskap for barn som ikke er en del av et familiemedlemskap (individuelt medlemskap), må barnet ha sin egen Matchi-bruker.

Du kan ikke kjøpe nytt medlemskap før det går ut på dato.. Det er ikke mulig å ha dobbelt medlemskap. I Matchi appen ser du når ditt medlemskap går ut eller fornyes.

Nei, det er ikke mulig å fryse medlemskap. Medlemskap er gyldig 12 mnd. fra kjøpsdato og kan ikke avbrytes i denne perioden. Vi tilbyr ikke noen reduserte perioder eller halv pris.

Se også hvordan melder jeg meg ut av klubben.

Det er et krav om at følgende må være medlemmer/betale medlemskap

  • lagspillere
  • medlemmer av styret
  • konkurransespillere
  • deltagere på organiserte kurs og treninger (tennisskolen)

Hentet fra NIFs medlemsforskrift:

Alle medlemmer som regelmessig deltar i organisert aktivitet i regi av idrettslaget, eller representerer idrettslaget i idrettskonkurranser eller lignende, skal regnes som «aktivt medlem» med tilhørighet i en konkret gruppe/gren. Med «deltagelse» menes både å selv utøve idretten gjennom trening eller konkurranser, og å tilrettelegge for at andre skal kunne drive aktivitet i idrettslaget. Dette omfatter blant annet trenere, lagledere og andre oppgaver som bidrar til gjennomføringen av trening, konkurranser og annen aktivitet i idrettslaget. Personer som bistår idrettslaget gjennom administrative oppgaver, drift og vedlikehold av anlegg mm. omfattes også.

Både de som trener, konkurrerer, eller på annen måte bidrar til aktivitet i idrettslaget, skal registreres som aktive innen den eller de idretter eller grener deres aktivitet er knyttet til. Medlemmer som på eget initiativ transporterer familiemedlemmer til og fra trening eller idrettsarrangementer anses ikke som aktivt medlem.

Treningsavgift er en avgift som du betaler for å være med på organisert trening i klubben og dekker utgifter til trener og baneleie. Det er et krav om at alle som deltar på organisert trening i en klubb som er tilsluttet Norges Idrettsforbund også må ha betalt medlemskap i klubben.

Se også hvem må betale medlemskap?

Når du skal betale for et individuelt medlemskap for et barn må du være innlogget med deres egen Matchi-bruker. Om du er innlogget med din egen (foresatt) sin Matchi-bruker, vil medlemskap for ditt barn bli registrert på deg.

Ved betaling av familiemedlemskap er det ikke nødvendig med egen Matchi-bruker for barn med mindre barnet skal bestille baneleie eller melde seg på aktivtiteter i Matchi.

Kulturdepartementet har pålagt NIF (Norges Idrettsforbund) å sikre at alle medlemmer kan spores tilbake til én enkeltperson.

For å kunne møte dette pålegget gjør NIF et oppslag av fødselsnummeret mot folkeregisteret når klubben rapporterer inn medlemmet som et aktivt klubbmedlem i minidrett.no.

Fødselsnummer regnes ikke som en sensitiv personopplysning av Datatilsynet.

Før du tar kontakt med oss må du logge inn i minidrett.no for å sjekke fødselesnummer og fødselsdato.

Om det er feil i MinIdrett.no oppdater det og gi beskjed til oss etterpå. Om det er korrekt i MinIdrett, logg deg inn i Matchi og sjekk at fødselsdato er korrekt.

Du kan også ta kontakt med oss for å få hjelp

Denne instruksjonen gjelder personlig medlemskap. Har du familiemedlemskap? Se instruksjoner for hvordan du kobler familiemedlemmer i minidrett.no

Sjekk at du har bekreftet medlemskap for riktig person. Om du er foresatt for et barn hvor du har registrert din egen e-postadresse og/eller mobilnummer, vil det ikke bli godkjent siden validering mot folkeregisteret gjør et oppslag mot deg som foresatt.

Løsningen er å opprette en egen e-postadresse for ditt barn slik at barnet får en egen profil på minidrett.no. Etter at du har gjort dette må du enten logge deg inn i Matchi og oppdaterte profilen med den nye e-postadressen eller ta kontakt med oss slik at vi får oppdatert medlemsregisteret. Om du har registrert ditt eget mobilnummer må dette fjernes slik at det ikke matches mot din egen profil (foresatt) i minidrett.no.

Medlemskap i idrettslag som er tilsluttet Norges Idrettsforbund fornyes automatisk når det går ut på dato. Om man ikke ønsker å være medlem lenger, må man aktivt gi beskjed om dette. Se NIFs lov § 10-6. Utmelding – Tap /fratakelse av medlemskap i idrettslag

Du melder deg ut av klubben via dette skjemaet. Vi vil avslutte ditt medlemskap for deg. Ditt medlemskap vil fortsatt være gyldig til utløpsdato.

Sandefjord Tennisklubb byttet medlemsregister den 1.9.2022. I den forbindelse må alle medlemmer som ikke blir automatisk registrert/validert hos NIF bekrefte sitt medlemskap i klubben. Om du mottar SMS som ber deg om å bekrefte ditt medlemskap er det viktig at du gjør dette. Følg lenken i SMS eller e-post som du har mottatt for å verifisere deg.

Eksempel på SMS som sendes ut fra NIF (Norges Idrettsforbund)

For at (ditt navn) skal meldes inn i Sandefjord Tennisklubb, må personlige opplysninger bekreftes hos Norges idrettsforbund. Klikk på lenken https://(lenke) for å bekrefte. Lenken er aktiv i 24 timer. Dersom medlemskapet ikke skal opprettes, kontakt Sandefjord Tennisklubb og be de fjerne deg fra sitt medlemsregister. Les mer på https://www.idrettsforbundet.no/verifisering Mvh Norges idrettsforbund

Familiemedlemskap

Velg “Request family membership” under “Fullfør betaling” fra Remote Payments

Se hvordan kjøper jeg familiemedlemskap for mer informasjon.

Kontakt oss for hjelp til å gjøre dette.

Et familiemedlemskap er en gruppering av personlige medlemskap. Du registrerer alle som skal være med i familiemedlemskapet og betaler ikke mer enn maks pris for familiemedlemskap.

Du velger dette når du oppretter ditt medlemskap. Velg “Jeg søker om familiemedlemskap (Sandefjord Tennisklubb – sandefjordtk.no)

Du registrerer alle som skal være med i familiemedlemskapet og betaler ikke mer enn pris for familiemedlemskap.

Den første personen som du registrerer vil være kontaktperson for familiemedlemskapet. Du legger til flere familiemedlemmer ved å velge “Legg til medlem” og velger riktig medlemskap for dine familiemedlemmer.

Ved kjøp av familiemedlemskap er det ikke nødvendig med egen Matchi-bruker for barn med mindre barnet skal bestille baneleie eller melde seg på aktivtiteter i Matchi.

Se også jeg ønsker å endre fra personlig medlemskap til familiemedlemskap

Et familiemedlemskap er en gruppering av personlige medlemskap. Hvert enkelt medlem vil derfor vises med enten senior eller juniormedlemskap. Prisen vil uansett ikke overstige makspris for familiemedlemskap uavhengig av hvor mange som er registrert i medlemskapet.

minidrett.no

For at idrettslag og klubber skal motta offentlig økonomisk støtte som Lokale Aktivitets Midler (LAM) og andre tilskudd, er det avgjørende at medlemmer kobler MATCHi-brukeren sin til Idrettens ID. Om du har fått en melding fra NIF om å bekrefte ditt medlemskap, er det viktig at du gjør dette så snart som mulig og senest 24 timer etter at du har fått meldingen. Vi sender ut en påminnelse hver 14 dag til de som ikke har gjort dette med ny link for aktivering av ditt medlemskap.

Nyhet: Du kan nå selv logge deg inn i din Matchi-profil og aktivere kobling mot minidrett.no (“Knytt til Sport ID”)

Det betyr at du ikke lenger trenger å vente på at vi sender deg en link for aktivering. Se instruksjoner for hvordan du gjør dette.

For deg som har en Matchi-profil

Logg inn på din Matchi-profil i en nettleser på PC eller telefon. Merk at dette ikke fungerer i appen. Aktiver kobling mot minidrett.no (“Knytt til Sport ID”). Se også instruksjoner for hvordan du gjør dette.

For deg som har et familiemedlemskap og har familiemedlemmer uten Matchi-profil

Logg deg inn i minidrett.no med e-post som er registrert som kontaktperson for familiemedlemskapet. Om du er usikker på hvem dette er, ta kontakt med oss.

Sjekk at alle som er med i ditt familiemedlemskap er registrert som familiemedlemmer i menyen “Velg familiemedlem”. Om det mangler familiemedlemmer, må du registrere dem som et nytt familiemedlem.

Trykk “Legg til familiemedlem”

Registrer familiemedlemmer ved å legge inn navn og fødselsnummer. Se også hvorfor må jeg oppgi fødselsnummer når jeg bekrefter mitt medlemskap?

Kulturdepartementet har pålagt NIF (Norges Idrettsforbund) å sikre at alle medlemmer kan spores tilbake til én enkeltperson.

For å kunne møte dette pålegget gjør NIF et oppslag av fødselsnummeret mot folkeregisteret når klubben rapporterer inn medlemmet som et aktivt klubbmedlem i minidrett.no.

Fødselsnummer regnes ikke som en sensitiv personopplysning av Datatilsynet.

Før du tar kontakt med oss må du logge inn i minidrett.no for å sjekke fødselesnummer og fødselsdato.

Om det er feil i MinIdrett.no oppdater det og gi beskjed til oss etterpå. Om det er korrekt i MinIdrett, logg deg inn i Matchi og sjekk at fødselsdato er korrekt.

Du kan også ta kontakt med oss for å få hjelp

Denne instruksjonen gjelder personlig medlemskap. Har du familiemedlemskap? Se instruksjoner for hvordan du kobler familiemedlemmer i minidrett.no

Sjekk at du har bekreftet medlemskap for riktig person. Om du er foresatt for et barn hvor du har registrert din egen e-postadresse og/eller mobilnummer, vil det ikke bli godkjent siden validering mot folkeregisteret gjør et oppslag mot deg som foresatt.

Løsningen er å opprette en egen e-postadresse for ditt barn slik at barnet får en egen profil på minidrett.no. Etter at du har gjort dette må du enten logge deg inn i Matchi og oppdaterte profilen med den nye e-postadressen eller ta kontakt med oss slik at vi får oppdatert medlemsregisteret. Om du har registrert ditt eget mobilnummer må dette fjernes slik at det ikke matches mot din egen profil (foresatt) i minidrett.no.

Sandefjord Tennisklubb byttet medlemsregister den 1.9.2022. I den forbindelse må alle medlemmer som ikke blir automatisk registrert/validert hos NIF bekrefte sitt medlemskap i klubben. Om du mottar SMS som ber deg om å bekrefte ditt medlemskap er det viktig at du gjør dette. Følg lenken i SMS eller e-post som du har mottatt for å verifisere deg.

Eksempel på SMS som sendes ut fra NIF (Norges Idrettsforbund)

For at (ditt navn) skal meldes inn i Sandefjord Tennisklubb, må personlige opplysninger bekreftes hos Norges idrettsforbund. Klikk på lenken https://(lenke) for å bekrefte. Lenken er aktiv i 24 timer. Dersom medlemskapet ikke skal opprettes, kontakt Sandefjord Tennisklubb og be de fjerne deg fra sitt medlemsregister. Les mer på https://www.idrettsforbundet.no/verifisering Mvh Norges idrettsforbund

Lisens

For å kunne spille tennisturneringer på regionalt og nasjonalt nivå må man ha lisens. Dette innebærer at man er forsikret og har rett til deltagelse i turneringer innen sin idrett. Bestemmelsen om lisens gjelder for medlemmer i alle særforbund tilsluttet Norges Idrettsforbund (NIF), deriblant Norges Tennisforbund (NTF). Det er ikke krav om lisens for spill i lokale turneringer, for eksempel i klubbmesterskap, eller tilsvarende lokale turneringer.

Om du ikke har lisens må det kjøpes via minidrett.no

Alle spillere som har betalt lisens fra før får automatisk tilsendt ny lisens på e-post fra NTF i løpet av desember. Du kan også logge deg inn via minidrett.no for å betale lisens.

Representasjon ny klubb

Melding om representasjon for ny klubb skal sendes til Norges Tennisforbund på post@tennis.no innen følgende frister:

1.4 for representasjon av ny klubb fra 1.5
1.9 for representasjon av ny klubb fra 1.10
1.12 for representasjon av ny klubb fra nyttår.

Se hjemmesiden til Norges Tennisforbund for overgangsskjema