1. Gå til «forestående betalinger» i Matchi.

Her får du en oversikt over de som er registrert i ditt familiemedlemskap.

Jeg ser bare meg selv og ikke resten av min familie

Om du ikke ser andre enn deg selv, betyr det at du ikke er registrert i et familiemedlemskap eller ikke er kontaktperson for familien. Om du vet at det har blitt registrert tidligere må du ta kontakt med oss.

2. Velg «Fullfør betaling» og «Pay for whole family» for å betale uten endringer.

Jeg ønsker å gjøre endringer på mitt familiemedlemskap.

Om du ønsker å gjøre endringer, kan du gjøre det ved å trykke «Edit memberships and pay». Det er ikke mulig å fjerne medlemmer eller å fjerne familiemedlemskapet ditt. Ta kontakt med oss for hjelp til å gjøre dette.

Om du velger «Pay for my membership only» vil du kun betale for ditt medlemskap og ikke resten av familien, men vær da klar over at de andre som er knyttet til ditt familiemedlemskap står som ubetalt og vil motta påminnelser om å betale for sitt medlemskap. Vi anbefaler at du tar kontakt og gir oss beskjed om at du ønsker å avslutte familiemedlemskapet.

3. Sjekk at alle som er med i ditt familiemedlemskap er registrert og trykk «NESTE».

Hvorfor vises familiemedlemskap som senior eller juniormedlemskap?

Et familiemedlemskap er en gruppering av personlige medlemskap. Hvert enkelt medlem vil derfor vises med enten senior eller juniormedlemskap. Prisen vil uansett ikke overstige makspris for familiemedlemskap uavhengig av hvor mange som er registrert i medlemskapet.

4. Fullfør betaling av ditt familiemedlemskap.

1. Gå til «forestående betalinger» i Matchi.

Her får du en oversikt over ditt medlemskap. Sjekk at opplysningene stemmer

2. Velg «Fullfør betaling» og «Pay for membership» for å betale uten endringer.

Jeg ønsker å opprette et familiemedlemskap

Velg «Request family membership» og du får mulighet til å registrere dine familiemedlemmer

3. Sjekk at opplysningene er korrekte og trykk «NESTE».

4. Fullfør betaling av ditt medlemskap.

Du kan se når ditt medlemskap går ut på dato i Matchi appen eller i Matchi på web. Se under «Medlemskap» og «Gyldig til:»

Har du spørsmål?

Du kan delta via telefon eller video

Online betaling av medlemskap

Vi tilbyr online betaling av nytt medlemskap og fornying av eksisterende medlemskap. Vi anbefaler alle som skal fornye sitt medlemskap når det går ut på dato om å benytte seg av dette. Du slipper ekstra gebyrer og medlemskapet blir aktivert med en gang. Alle nye medlemskap må kjøpes via online betaling i Matchi.

Betaling av medlemskap med faktura

Ved fakturering av medlemskap påløper det et fakturagebyr på 50 kr pr. medlem. Om du har et familiemedlemskap og ønsker å betale via faktura må du betale fakturagebyr for hvert medlem. Ditt medlemskap blir aktivert så snart vi har registrert innbetaling av medlemskap. Beregn 2-3 arbeidsdager for aktivering etter at du har betalt.

Se også ofte stilte spørsmål om medlemskap.

Priser

Se vår prisliste for priser på medlemskap

Medlemstyper

  • Seniormedlem, fra 20 år
  • Juniormedlem, 19 år
  • Familiemedlem, 2 voksne + barn u. 20 år eller student u. 26 år (krav om studentbevis)
  • Støttemedlem

Fordeler

  • Full tilgang til anleggets fasiliteter
  • Fri (gratis) bruk av klubbens utebaner
  • Tilgang til å leie baner innendørs i Pingvinhallen
  • Tilgang til å kjøpe klippekort
  • Tilgang til å delta i klubbarrangementer
  • Deltagelse på tennisskolen

Regler for medlemskap

  • Medlemskapet følger kalenderåret (01.01 til 31.12)
  • Betaling av medlemskap må gjøres via online betaling eller faktura som du har mottatt fra Matchi
  • Medlemskapet kan ikke overdras til andre personer
  • Medlemskapet refunderes ikke
  • Utmelding skal gjøres innen 30. november via e-post.
  • Meld fra dersom dine kontaktopplysninger endres ila. året eller logg deg inn på din Matchi-profil og endre dette der.

Ofte stilte spørsmal

Medlemskap

Du melder deg ut av klubben ved å sende en e-post til oss. Vi vil avslutte ditt medlemskap for deg. Ditt medlemskap vil fortsatt være gyldig til utløpsdato.

Når du skal betale for et individuelt medlemskap for et barn må du være innlogget med deres egen Matchi-bruker. Om du er innlogget med din egen (foresatt) sin Matchi-bruker, vil medlemskap for ditt barn bli registrert på deg.

Ved betaling av familiemedlemskap er det ikke nødvendig med egen Matchi-bruker for barn med mindre barnet skal bestille baneleie eller melde seg på aktivtiteter i Matchi.

minidrett.no

Før du tar kontakt med oss må du logge inn i minidrett.no for å sjekke fødselesnummer og fødselsdato.

Om det er feil i MinIdrett.no oppdater det og gi beskjed til oss etterpå. Om det er korrekt i MinIdrett, logg deg inn i Matchi og sjekk at fødselsdato er korrekt. Du kan også ta kontakt med oss for å få hjelp

Kulturdepartementet har pålagt NIF (Norges Idrettsforbund) å sikre at alle medlemmer kan spores tilbake til én enkeltperson. For å kunne møte dette pålegget gjør NIF et oppslag av fødselsnummeret mot folkeregisteret når klubben rapporterer inn medlemmet som et aktivt klubbmedlem. Fødselsnummer regnes ikke som en sensitiv personopplysning av Datatilsynet.

Sjekk at du har bekreftet medlemskap for riktig person. Om du er foresatt for et barn hvor du har registrert din egen e-postadresse og/eller mobilnummer vil det ikke bli godkjent siden validering mot folkeregisteret gjør et oppslag mot deg som foresatt.

Løsningen er å opprette en egen e-postadresse for ditt barn slik at barnet får en egen profil på minidrett.no. Etter at du har gjort dette må du enten logge deg inn i Matchi og oppdaterte profilen med den nye e-postadressen eller ta kontakt med oss slik at vi får oppdatert medlemsregisteret. Om du har registrert ditt eget mobilnummer må dette fjernes slik at det ikke matches mot din egen profil (foresatt) i minidrett.no.

Sandefjord Tennisklubb byttet medlemsregister den 1.9.2022. I den forbindelse må alle medlemmer som ikke blir automatisk registrert/validert hos NIF bekrefte sitt medlemskap i klubben. Om du mottar SMS som ber deg om å bekrefte ditt medlemskap er det viktig at du gjør dette. Følg lenken i SMS eller e-post som du har mottatt for å verifisere deg.

Eksempel på SMS som sendes ut fra NIF (Norges Idrettsforbund)

For at (ditt navn) skal meldes inn i Sandefjord Tennisklubb, må personlige opplysninger bekreftes hos Norges idrettsforbund. Klikk på lenken https://(lenke) for å bekrefte. Lenken er aktiv i 24 timer. Dersom medlemskapet ikke skal opprettes, kontakt Sandefjord Tennisklubb og be de fjerne deg fra sitt medlemsregister. Les mer på https://www.idrettsforbundet.no/verifisering Mvh Norges idrettsforbund

Betaling

Matchi bruker Stripe som sin betalingsformidler. Det betyr at informasjon om ditt bankkort ikke lagres hos Matchi, men hos Stripe.

Stripe er en sertifisert PCI Service Provider Level 1 som betyr at de har det høyeste sikkerhetsnivået. Les mer om hvordan Stripe håndterer sikkerhet.

Vi tilbyr alle medlemmer å betale online uten at det koster deg noen ekstra gebyrer. Fakturering er en tidkrevende jobb som krever mye ekstra arbeid for klubben. Om du velger å betale via faktura må vi ta oss betalt for den ekstra tiden det tar å sende ut faktura, sjekke om faktura har blitt betalt og evt registrere medlemskap og baneleie. Se også kan jeg betale medlemskap med faktura?

I forbindelse med at vi gikk over til Matchi som vårt medlemsregister fra 1.9.2022 tilbyr vi nå online betaling av medlemskap med automatisk fornying når det går ut på dato. Vi anbefaler alle som skal kjøpe nytt eller fornye sitt medlemskap om å gjøre dette for å unngå ekstra gebyrer.

Vi vil i en overgangsperiode tilby våre eksisterende medlemmer å betale medlemskap via faktura. Dette gjelder kun for deg som ble medlem før 1.9.2022 og skal fornye ditt medlemskap for 2023. Ved fakturering av medlemskap påløper det et fakturagebyr på 50 kr pr. medlem. Om du har et familiemedlemskap og ønsker å betale via faktura må du betale fakturagebyr for hvert medlem. Ditt medlemskap vil bli aktivert så snart vi har registrert betaling.

Vi tilbyr ikke betaling av medlemskap via Vipps eller bankkonto. Betaling og/eller fakturering skal gjennomføres som en identifiserbar betalingstransaksjon via medlemssystem (Matchi). Se «2.2 Opplysninger knyttet til medlemskapet» i Utfyllende regler for registrering av medlemsopplysninger og rapportering til NIF

Familie

1. Gå til «forestående betalinger» i Matchi.

Her får du en oversikt over de som er registrert i ditt familiemedlemskap.

Jeg ser bare meg selv og ikke resten av min familie

Om du ikke ser andre enn deg selv, betyr det at du ikke er registrert i et familiemedlemskap eller ikke er kontaktperson for familien. Om du vet at det har blitt registrert tidligere må du ta kontakt med oss.

2. Velg «Fullfør betaling» og «Pay for whole family» for å betale uten endringer.

Jeg ønsker å gjøre endringer på mitt familiemedlemskap.

Om du ønsker å gjøre endringer, kan du gjøre det ved å trykke «Edit memberships and pay». Det er ikke mulig å fjerne medlemmer eller å fjerne familiemedlemskapet ditt. Ta kontakt med oss for hjelp til å gjøre dette.

Om du velger «Pay for my membership only» vil du kun betale for ditt medlemskap og ikke resten av familien, men vær da klar over at de andre som er knyttet til ditt familiemedlemskap står som ubetalt og vil motta påminnelser om å betale for sitt medlemskap. Vi anbefaler at du tar kontakt og gir oss beskjed om at du ønsker å avslutte familiemedlemskapet.

3. Sjekk at alle som er med i ditt familiemedlemskap er registrert og trykk «NESTE».

Hvorfor vises familiemedlemskap som senior eller juniormedlemskap?

Et familiemedlemskap er en gruppering av personlige medlemskap. Hvert enkelt medlem vil derfor vises med enten senior eller juniormedlemskap. Prisen vil uansett ikke overstige makspris for familiemedlemskap uavhengig av hvor mange som er registrert i medlemskapet.

4. Fullfør betaling av ditt familiemedlemskap.

Et familiemedlemskap er en gruppering av personlige medlemskap. Du registrerer alle som skal være med i familiemedlemskapet og betaler ikke mer enn maks pris for familiemedlemskap.

Du velger dette når du oppretter ditt medlemskap. Velg «Jeg søker om familiemedlemskap (Sandefjord Tennisklubb – sandefjordtk.no)»

Den første personen som du registrerer vil være kontaktperson for familiemedlemskapet. Du legger til flere familiemedlemmer ved å velge «Legg til medlem» og velger riktig medlemskap for dine familiemedlemmer.

Ved kjøp av familiemedlemskap er det ikke nødvendig med egen Matchi-bruker for barn med mindre barnet skal bestille baneleie eller melde seg på aktivtiteter i Matchi.

Vi tilbyr ikke betaling av nye familiemedlemskap med faktura for medlemmer som har registrert seg etter 31.12.2022

Tags: familie, matchi

Et familiemedlemskap er en gruppering av personlige medlemskap. Hvert enkelt medlem vil derfor vises med enten senior eller juniormedlemskap. Prisen vil uansett ikke overstige makspris for familiemedlemskap uavhengig av hvor mange som er registrert i medlemskapet.

Tag: minidrett

Om du ikke får opp valget «Pay for whole family», betyr det at du ikke er kontaktperson for et familiemedlemskap. Kontakt oss for hjelp til å rette opp dette.

Om du ønsker å gjøre endringer, kan du gjøre det ved å trykke «Edit memberships and pay» i menyen «Fullfør betaling». Det er ikke mulig å fjerne medlemmer. Kontakt oss for hjelp til å gjøre dette.

Lisens

For å kunne spille tennisturneringer på regionalt og nasjonalt nivå må man ha lisens. Dette innebærer at man er forsikret og har rett til deltagelse i turneringer innen sin idrett. Bestemmelsen om lisens gjelder for medlemmer i alle særforbund tilsluttet Norges Idrettsforbund (NIF), deriblant Norges Tennisforbund (NTF). Det er ikke krav om lisens for spill i lokale turneringer, for eksempel i klubbmesterskap, eller tilsvarende lokale turneringer.

Alle spillere som har betalt lisens fra før får automatisk tilsendt ny lisens på e-post fra NTF i løpet av desember. Du kan også logge deg inn via minidrett.no for å betale lisens.

Om du ikke har lisens, kontakt oss så vil vi registrere det for deg.