Se også ofte stilte spørsmål om medlemskap.
Innhold på denne siden
Priser
Se vår prisliste for priser og hvilke type medlemskap du kan kjøpe.
Medlemsfordeler
- Reduserte priser på baneleie inne i hallen
- Gratis spill på utebaner
- Tilgang til garderober i klubbhuset
- Tilgang til å kjøpe verdikort
- Tilgang til å delta i klubbarrangementer
- Deltagelse på tennisskolen
- Medlemspriser og ekslusive tilbud
Regler for medlemskap
- Regulære medlemskap følger dato til dato og gjelder 12 mnd. fra kjøpsdato.
- Betaling av medlemskap må gjøres via online betaling med gjentakende medlemskap og automatiske innbetalinger.
- Det er et krav om at alle individuelle medlemmer (ikke familiemedlemskap) må ha sin egen unike e-postadresse. Det er ikke mulig å registrere to Matchi-profiler/medlemskap med samme e-postadresse. Om du er foresatt for et barn som skal ha individuelt medlemskap og ikke har egen e-postadresse , må du derfor opprette det for de før du betaler medlemskap
- Medlemskapet kan ikke overdras til andre personer
- Medlemskapet refunderes ikke
- Oppsigelse av medlemskap må meldes via dette skjemaet
- Barn er opp til og med 12 år
- Junior/student medlemskap er fra og med det året man fyller 13 til og med 25 år
- Senior medlemskap fra og med det året man fyller 26 år
- Familiemedlemskap er for opp til 2 voksne og 2 barn/junior/student med samme folkeregistrerte adresse
Ofte stilte spørsmål medlemskap
Når du skal betale for et individuelt medlemskap for et barn må du være innlogget med deres egen Matchi-bruker. Om du er innlogget med din egen (foresatt) sin Matchi-bruker, vil medlemskap for ditt barn bli registrert på deg.
Ved betaling av familiemedlemskap er det ikke nødvendig med egen Matchi-bruker for barn med mindre barnet skal bestille baneleie eller melde seg på aktivtiteter i Matchi.
Sjekk at du har bekreftet medlemskap for riktig person. Om du er foresatt for et barn hvor du har registrert din egen e-postadresse og/eller mobilnummer vil det ikke bli godkjent siden validering mot folkeregisteret gjør et oppslag mot deg som foresatt.
Løsningen er å opprette en egen e-postadresse for ditt barn slik at barnet får en egen profil på minidrett.no. Etter at du har gjort dette må du enten logge deg inn i Matchi og oppdaterte profilen med den nye e-postadressen eller ta kontakt med oss slik at vi får oppdatert medlemsregisteret. Om du har registrert ditt eget mobilnummer må dette fjernes slik at det ikke matches mot din egen profil (foresatt) i minidrett.no.
Lisens
For å kunne spille tennisturneringer på regionalt og nasjonalt nivå må man ha lisens. Dette innebærer at man er forsikret og har rett til deltagelse i turneringer innen sin idrett. Bestemmelsen om lisens gjelder for medlemmer i alle særforbund tilsluttet Norges Idrettsforbund (NIF), deriblant Norges Tennisforbund (NTF). Det er ikke krav om lisens for spill i lokale turneringer, for eksempel i klubbmesterskap, eller tilsvarende lokale turneringer.
Alle spillere som har betalt lisens fra før får automatisk tilsendt ny lisens på e-post fra NTF i løpet av desember. Du kan også logge deg inn via minidrett.no for å betale lisens.
Om du ikke har lisens, kontakt oss så vil vi registrere det for deg.
Representasjon ny klubb
Melding om representasjon for ny klubb skal sendes til Norges Tennisforbund på post@tennis.no innen følgende frister:
1.4 for representasjon av ny klubb fra 1.5
1.9 for representasjon av ny klubb fra 1.10
1.12 for representasjon av ny klubb fra nyttår.
Se hjemmesiden til Norges Tennisforbund for overgangsskjema