Normalt vil ditt medlemskap fornyes automatisk. Det forutsetter at du har et gyldig bankkort lagret i Matchi. Gå til din Matchi-profil for å sjekke status eller legge inn nytt bankkort under “Lagret betalingsmåte”. Se også Er det trygt å lagre betalingskort i Matchi?
Vi sender også ut påminnelser via e-post til deg som ikke har fornyet ditt medlemskap.
Etter ca 1 måned etter at medlemskapet har blitt fornyet, men ikke betalt, sender vi ut faktura for ditt medlemskap. Når det har blitt sendt ut faktura, kan du ikke lenger fornye ditt medlemskap via Matchi. Du må derfor bruke faktura som du har mottatt via eFaktura eller e-post. Husk å bruke riktig KID slik at betaling av ditt medlemskap blir registreret korrekt. Medlemskapet blir oppdatert så snart vi har registrert innbetaling i vårt regnskapssystem og Matchi.
Om du nylig har fått e-post om at ditt medlemskap må fornyes, kan du gjøre dette i Matchi under forestående betalinger. Om du ikke ser noe under forestående betalinger, skyldes det mest sannsynlig at det har gått for lang tid siden ditt medlemskap ble fornyet og det har blitt sendt en faktura som du må bruke for å betale for ditt medlemskap.

Velg “Fullfør betaling” og “Betal for medlemskap”




